Forum Muzyczne

A State Of Trance With Armin Van Buuren. Forum muzyczne poswiecone kultowej audycji ASOT. A na nim mnostwo informacji ze sceny klubowej, dobrej muzyki, oraz najnowsze asoty i inne sety

Przetlumaczenie tekstu.

Tutaj trafiaja wszystkie usuniete tematy.

Moderator: Moderator

Przetłumaczenie tekstu.

Postprzez Creative » 2008-11-11, 20:14

Hej,
Prosze o przetlumaczenie tekstu:

Drogi Panie Arminie !!

Witam. Mam na imie Kamil (Moj nick to CreaTrance). Jestem wielkim fanem muzyki Trance i uwielbiem sluchac Panskiego radioshow A State Of Trance.
Dnia 27.11(Czwartek) ja i moj kolega, razem obchodzimy nasze 16-ste urodziny. Wiec zwracam sie z wielka posba o pozdrowienie mojego kolegi, ktory rowniez jest wielkim fanem muzyki trance (Krystian Sieja) , oraz mnie (Kamil Tobor Nick:CreaTrance) podczas przyszlej audycji A State Of Trance, ktora odbedzie sie w czwartek dnia 27.11.2008. Z gory dziekuje za odpowiedz.
Ĺťycze milego dnia.

Pozdrawiam !!

Kamil Tobor (CreaTrance)

I jeszcze jedno, zna ktos e-maila do AvB, albo wysylal ktos z Was kiedys list do Armina ??

Z gory dziekuje i pozdrawiam.

Oczywiscie za pomoc dam plusa.

:]
Ostatnio edytowano 2008-11-11, 20:22 przez Creative, łącznie edytowano 2 razy
Creative
-#Moderator
-#Moderator

Postprzez MAGDA » 2008-11-11, 20:16

po co hide ???

na moje to tak bedzie wygladac :

Hello Armin!!
I welcome. I 'm Kamil (my nick it is CreaTrance). I am a great fan of the Trance music and very very like to listen yuor radioshow A State Of Trance. Of 27.11(Thursday) I and my friend, together we are getting around our 16th birthday. So I am turning with big request for greeting my friend which is also a great fan of the music trance (Krystian Sieja), and for me (Kamil Tobor Nick:CreaTrance) during the future A State Of Trance which will take place on Thursday of the 27.11.2008 day.
I am thanking in advance for the reply.
I wish the nice day.
I am greeting!!
Kamil Tobor (CreaTrance)