Forum Muzyczne

A State Of Trance With Armin Van Buuren. Forum muzyczne poswiecone kultowej audycji ASOT. A na nim mnostwo informacji ze sceny klubowej, dobrej muzyki, oraz najnowsze asoty i inne sety

Jaka muzyka poza Trance i House ?

Rozmowy na wszelkie tematy zwiazane z muzyka.

Moderator: Moderator

Jaka muzyka poza Trance i House ?

Postprzez MAGDA » 2008-06-24, 18:45

Jak w temacie.
Ciekawa jestem jakiej muzyki sluchacie poza trance'm czy house'm :) ? [ o ile nie jestescie skupieni tylko na tych gatunkach ]

Piszcie jakie lubicie i polecacie zespoly, czy wykonawcow oraz gatunki. ? :)

Polskie, czy zagraniczne- to bez znaczenia :) po prostu wsio co lubicie, co nie jest zwiazane Trance'm :)

(Mam nadzieje, ze nie powielilam zadnego tematu..;) )
[center]
Zapraszam do dyskusji ;-)
[/center]

.[glow=violet][/glow][shadow=violet][/shadow]
Ostatnio edytowano 2008-07-06, 12:47 przez MAGDA, łącznie edytowano 4 razy
MAGDA

Postprzez Wojtazz » 2008-06-24, 18:59

Techno.Oczywiscie Jacek Sienkiewicz
Wojtazz

Postprzez Jichynn » 2008-06-24, 19:23

To moze czego ja nie slucham:
- nie slucam "s-hitow" z vivy i eski
- nie slucham soulu (wiem, ze ta muzyka ma dusze ale te jeki i steki nie dla mnie.... poza tym mnie nudza)
- polskiego popu i roka typu feel, doda, leszcze, munki i inne staszczyki - tego co teraz sie wypuszcza(poza pewnymi wyjatkami, np. lubie sobie posluchac starsze kawalki sprzed 10-20 lat)
- discopolo tez nie slucham choc czasem cos fajnego puszcza
- Hip hopu tez niezbyt przepadam,

- Halsy srednio..... ilez tego junku trzeba przerzucic zeby na cos ciekawego trafic

Za to lubie: